Dvojpriestorový školský peračník s vreckami a príslušenstvom Kapybara 21x12 cm
Kód: ANAP-25045



Podrobný popis
BÉŽOVÝ PERANČNÍK S KAPYBAROU + PRÍSLUŠENSTVO
Béžový peračník s kapybarami nie je len praktický organizér, ale aj pôvabná sada kreatívnych doplnkov, ktoré potešia každého milovníka písacích potrieb. Je vybavený dvoma priestrannými priehradkami, z ktorých jedna obsahuje sieťované priečky pre pohodlné usporiadanie príslušenstva. Predná strana má dve vonkajšie vrecká, vrátane jedného priehľadného, ideálneho na ozdoby, špendlíky alebo pohľadnice.
Peračník je vyrobený z odolného, mäkkého materiálu, ktorý odolá každodennému používaniu a ľahko sa zmestí do školského batohu alebo tašky. Jeho rozmery poskytujú dostatok miesta na školské potreby a príslušenstvo. Priehľadné vrecko vám umožňuje individuálne si ozdobiť peračník a dodať mu osobný štýl.
Sada obsahuje bohatú sadu príslušenstva s motívom kapybary, ktorá obsahuje: 4 perá s čiernym atramentom, 6 korekčných pier v tvare myši, 4 sady ozdobných lepiacich papierikov, plyšovú kapybaru so zatváracím špendlíkom, kľúčenku s kapybarou, 2 klipy s kapybarou a 5 zábavných nálepiek. Je to perfektný darček pre študenta, fanúšika zvierat alebo kohokoľvek, kto miluje jedinečné učebné doplnky.
ŠPECIFIKÁCIA:
- Počet priehradiek: 2
- Vonkajšie vrecká: 2 (vrátane 1 priehľadného)
- Vnútorné priehradky: sieťované v jednom z priehradky
- Materiál: syntetická tkanina / plast
- Farba: béžová
- Zapínanie: zipsy
- Predná dekorácia: priehľadné vrecko na dekorácie
- Rozmery: cca. 21 x 12 x 8 cm
- Konštrukcia: mäkká, ľahká, multifunkčná
OBSAH SÚPRAVY:
- Béžový dvojpriehradkový peračník s priehľadným vreckom
- 4 čierne atramentové perá
- 6 korekčných pier v tvare myši
- 4 sady kartičiek na poznámky (kapybary)
- Plyšová kapybara so zatváracím špendlíkom
- Kľúčenka s kapybarami
- 2 klipy s kapybarami
- 5 nálepiek s kapybarami
- Fóliové balenie
Dodatočné parametre
| Kategória: | Školské a písacie potreby |
|---|---|
| EAN: | 5905991061052 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
